Wednesday, October 20, 2010

:'(

sorry kat awak.
saya da takde perasaan kat awak.
awak jangan tungu saya lagi.
cari la yang laen.
saya tak nak perkara dulu berulang lagi.
saya da cakap saya tak suka.
saya ingat saya dapat ubah awak.
tapi saya silap. memang saya tak mampu.
hanya awak yang dapat ubah diri awak.
bukan saya.
bukan orang lain.
mungkin awak nak beri janji manis lagi supaya dapat pujuk saya.
tapi awak silap.
tak de lagi peluang dari saya.
maafkan saya.
harap awak jumpe die yang lagi baik dari saya.
awak akan jumpe. percayalah.
ada hikmah disebalik setiap apa yang berlaku dalam hidup kita ni.
semoga awak sembuh dan teruskan hidup tanpa saya lagi.
kerana bukan saya yang akan menemani awak lagi.
orang lain.
awak selalu suruh saya redha kan ?
ye, sekarang saya da cukup redha dengan apa yang berlaku.

from F to F

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: