Tuesday, July 12, 2011

buy one FREE one !

hye guys !

eksaited tak tengok tajuk tuu ? hehe. aku pun eksaited jugakk, tapi before kenyang laa. sekarang ni dah kenyang daaaah. burrpppp ! oupss. hehe. alhamdulillah :)

ni semua pasal budak budak ofis laa. print print & then distribute dekat semua. hee. mesti korang pelik kann. print apa ? ni haa.



kupon mcd mid month punya promotion. buy one FREE one. tehee :DD tapi tapi, promotion ni valid sampai 12 malam esok jee. haha. so, siapa yang nak tuu. cepat cepat laa print ehh. ;)

macam akuu, petang tadi terus singgah mcd dekat dalam klang centre point. memang tak ramai orang kot. haha. terbaek lah. tak sampai 5 minit dah dapat order. hee. aku beli guna dua kupon. tapi dia kira resit asing asing. sebab sorang 1 kupon jee. lagipun, dekat rumah aku ni ada 4 orang. so, aku guna 2 kupon la. hee. beli 2 burger, dapat lagi 2 burger. wink wink ! ;D berbaloi sangat oh. :)


paper bag. mesra alam sekitar. :)


intai intai laa. hehe.


see ? dua resit sebab guna dua kupon. :)


add on large fries. hee. :)

soo, apa lagi guys ? grab it now before 12 pm tomorrow ! haa. dah macam promoter mcd plak aku ni kan. haha. :P klik je dekat gambar bawah ni. print & then pergi laa tebus dekat mana mana restoran McD terdekat. :D



bon apetite. nyum nyumm. hee

p/s : buat nysha, sorry kalau entry kita sama. tak berniat nak tiru taww. hee. :) aku tulis sebagai customer, & kau tulis sebagai pekerja. tak gitu ? :)



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: