Wednesday, November 24, 2010

bengang nyeee ! !

nak tahu x , aku baru taw td yang umah opah aku kat kg kene rompak ! nasib baik opah ngn atok xde kat rumah time tuh ! hishhhh. geram nye akuuuu ! rase cam nak maki hamun je perompak cilaka tu. ic pun nak amek ke ? mmg bangang punye perompak la ! ni sah sah laa mat indon mane ni. da la kebas semua duit opah aku. sian opah aku. nak wat titi depan rumah pun da x kesampaian. eeee. geram nyeee ! kalau prompak tu ade depan mate aku, aku siat siat tgn dye ! ptong trus tgn pnjang tu ! hisshhh. pengecut punye perompak cilaka ! ape kess gi rompak umah org tua ? penakut la tu ! mentang2 opah aku duduk bedua je ngan atok aku. tgk laa nnt balasan kau ! mmg Allah tu Maha Berkuasa ! tunggu laa kauu ! mmg kau akan dpt azab kau ! idup kau mmg xkan tenang. tggu la !

*ni da bengang tahap giga. nak study pun da xde mood. cilaka punye perompak !
suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: