Friday, November 26, 2010

DONE.

hari ni genap 26 hb, habis da sem 1 aku kat utm ni. hee. rase mcm kejap je mase berlalu kan. tup tup da habis sem. hoho. tup tup da hbs 6 bulan. haa. ;) cakap psal hbs sem, td jgk laa aku bru hbs exam final kuuuu. wawawa. ok ke x ok ? x tahu lahh. tawakkaltu alallah. :) tunggu je la result nnt. hehe.
penat laa. patut nyee da hbs exam mesti laa happy kan ? tp aku ? x tahu rase ape. huu. nape eh ? x tahu laa. balik balik td ade org jual food kat floor aku. so aku pun beli la. hee. sebab, bile aku stress or rase x sedap, aku mesti nak mkn. so aku pun beli la karipap dua ketul n bihun. haha. tp aku x puas lagi laa. nak aiskrim ! hehe. baru aku rasa puas. ngee ~ ngade ngade kann. HAHA. biar lah ! peduli ape aku.
tolong tolong ! aku nak keluar dari bilik ni laa. aku nak window shopping boleh ? hehe. bile da jiwa kacau mcm ni, mcm mcm aku nak. HAHA. aku nak main bowling, aku nak karaoke ! semua aku nak lah. nak release stress ni. huu~
k lah. makin lame aku taip, makin aku merepek x tentu hala nnt. haha. nak rest jap. sakit otak tawuu ! otak aku pun need rest jgk okeh !

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

1 comment:

Anonymous said...

anda di tag :)

http://janbudalalala.blogspot.com/2010/11/contest-meyh.html