Tuesday, November 30, 2010

sweet home sweet

akhir nye, aku da berada kat rumah tercinta. hee. :) *senyum lebor smpai tlinga*
kelmarin, aku sampai kl, stay rumah tya dulu. jln2 pusingpusing kl dulu. hehe. then semalam, jalanjalan kat sogo, sebab hujan kat luar. asal nyee nak gi jalan tar. skali hujan. so jalan dalam sogo je laa. then da penat pusingpusing lam sogo*window shopping jee* , tgk tgk luar da xhujan. keluar la gi jalan tar plak. nak ushausha shawl terbaru. ngee~ and nak cari inner syria kaler merah. hee. da penat jalan tuu, kakak tya punn anta aku kat kl sentral. nak balik klang. around 6 pm, aku da tercongok tggu ibu kat ktm. hehe.
nak buat ape ehh cuti sebulan eh ? nak keje. boleh cari duit nak shopping. HAHA. tp x tahu laa nak keje kat mane. ade sapesape nak amek aku keje x ? hee. selain keje, of cos aku nak hang out ngan member2 tersayang.
siti, aku da kat rumah ni. nnt kite hang out before kau balik ganu okengggg. && aku nak jumpe angah kauu skali. hee.
zaty, aku da kat klang. jumjum kua before kau masuk uia. hee. :)
budakbudak sksu, cepat laa decide tmpat nak reunion. x sabar nak jumpe korg sume ! rinduuuu >.<
okayy, sekarang aku da kekenyangan. baru lepas makan nasi ngan sup tulang. sedaaaappp sgt ! HAHA. mmg bina badan laa aku kat rumah ni agak nyee kan. sebulan plak tuh. mmg kene keje lahh. HAHA. nnt duduk rumah taww nak makannnnn je. ngee~

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: