Monday, November 22, 2010

midnight story

now, aku tengah meniarap atas katil terchenta, berteman kan lagu bruno mars, boyfie aku kat telinga. :))) heheh. tadi baru lepas study survey & mapping. aduyaii, macam ape je study. haha. x masuk sgt pun. haishh. teruk betul aku kan. =_=" xpe lah. last mins study mmg macam ni. ;P hehe
______________________________________

nak story ni !
Ade sorg guy ni, admire kat girl ni. tapi girl ni x brape minat kat guy ni. sebab girl ni da rapat ngan sorg lg guy. mmg closed la. macam teman tapi mesra gitu. hehe. ;) tapi masing-masing x tahu ape perasaan dorg antara satu sama lain. mungkin sebagai kawan atau lebih dari tu ? si girl ni da x tahu mcm mane nak layan guy yg admire kat dye ni. takut guy tu kecik hati, dye pun layan je lah macam biasa. sebab dye nak berlaku adil kat due2 guys ni td. in the same time, si girl ni ade admire kat sorg senior dye. admire gitu2 je lah. tp dye suke sifat and keperibadian senior dye ni. sebab senior dye ni baik sgt. agak caring laa kat girl ni esp about study. sebab dorg kos yg same kann. tp, girl ni dalam dilema. x tahu nak anggap 3 guys tu macam mane. yg sorg rapat, yg sorg admire dye, and yg sorg lagi dye admire. haha. rumit kann ? macam mane ? o.O dye pun x tahu lahh. maybe takdir yg akan tentu kan. hehe.

pstt, this is true story. but not mine. :) hehe. just nak story je. x de motif maybe ? ;P





suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: