Thursday, November 18, 2010

one day :D

sekarang, aku ade atas katil, duduk lam selimut. sejuk woo. >.<
siang td, i went to somewhere with someone. xyah taww la sape ok. hehe :P kitorg watched HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS, part 1. part 2 will be out next year. not bad la kali ni. lagi ok dari yg before this. hehe.
thankss awak sebab belanja sy. he. lain kali belanja lagi ok ! haha :P i have a great time td. ;)




oh oh. lupe la plak. nak story pasal semalam.
SELAMAT HARI RAYA AIDL ADHA SEMUA ! :)
thankss to faeznur sebab invite kami yg x balik ni dtg rumah. thankss kat makcik sebab masakkan utk kami. hehe. :) terubat jugak hati kami yg kepiluan beraya di 'perantauan' ni. hehe.
&& semalam kami main bowling berbaju kurung ok ! HAHA. tp aku da bese da. x heran punn. :P
dapat jgk aku tebus kekalahan aku before ni. haha. :) best jgk main kat situ. kat daiman bowl. :) next time better main kat situ dari main kat skudai parade tuh. haha.


ini kami yg x balik rumah. hehe. :P


snap dulu while waiting for encik driver dtg ! hehe :P


p/s : ade macam model x ? haha. aku main bowling pakai dress ni ! :0

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: