Monday, December 27, 2010

babysitter untuk sehari. =.='

penat ouhhh jaga budak seharian hari ni ! okayy, pagi td, starting from 8 a.m da ade kat taska cilik cerdik, my mum punye taska. aku kene tolong sebab salah sorg pengasuh on leave. soo, ibu suruh la aku tolong ape yang patut. yee, ape yg patut ! haha. aku duk tgk laa budak2 ni. sambil layan 2 orang baby comel gedempol. sorg ammar, badan keras mcm ape. nak berdiri je taukk. haha. padahal baru 8 bulan kott. yg sorg lagi, si ciwek mata jepun ! HAHA. FARHAN. lebih kurang name aku. FARHAH. mungkin kami ade jodoh. haha. okayy aku merepek. padahal dye bukan nak sgt kat aku. nges melalak je taw. nama pun baby kann. ngee~ jaga punye laa jaga sampai pukul 5 p.m. time's up ! x sabar nak balik ! haha. x larat daa. ;PP


tu dyaa si ammar ! suke sgt senyum. geram betul ! grr.


ni dyaa si mate jepun. haha.


farhah&farhan ;P

macam mana laa kalau da ade anak sendiri nnt ! HAHA.

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: