Wednesday, December 15, 2010

L'ARGENT

boring nyeee cuti ni. sebab ? i have no money. huu. :( tu laa. dari awal cuti kalau keje kan bleh dapat duet. masalah nyee, bukan aku x nak keje, tp x jmpe keje. *ke aku yg memilih ? ntah la. haha. tengokk ! sekarang da bosan. sebab duduk rumah 24/7. haiyooo. suri rumah sepenuh mase taukkk ! HAHA


boleh jadi gile woo sebab x de duet. HAHA.
last duet aku rm10. tapi da buat topup hari tuu.
now, rm 0 dalam purse. kesian kannn. wuuu. :'(


i want money


nak pergi paris boleh ? *ok tahu x boleh. tggu honeymoon je lah. :/



nak pergi sini x boleh.
nak pergi sane x boleh.

nak beli itu x boleh.
nak beli ini x boleh.
semua x boleh !

ngidammmm je la.

haishh. bosan betul. =_='



nak cupcakes yg comel tuuu !


hai hai duet, nape lahh kau x tumbuh kat pokok. haha.
*kau igt ni citer katoon ke ? boleh petik2 duet. :P

haila haila. sabar je laa. tunggu ptptpu je laa nampak nyee.

eh salah. ptptn. hee ;P

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: