Wednesday, December 8, 2010

x tahu tajuk. =.='

tiap kali aku nk update blog je, terus hilang mood. nape ? sebab bukak aimsweb punyee pasal. aduyaii. kalau x bukak, x update pasal result plak. hmpfh. =.=' bile da bukak, terus kene PMS. *bak kata afif. HAHA. tapi bile cakap pasal result. aku kecewa. huhu. stress, tension, nak nges sume ade. result x memuaskan mcm yg aku jangka. huu. :'( mcm mne nak apply JPA ni. mcm x layak jee. hmm. xpe la. tggu je la full result nnt. lagi dua subjek. harap2 semua nya ok nnt. insyaAllah.

bile pk pk balik, muhasabah balik diri ni, aku kene berubah sem 2 nnt. kene rajin. xleh main2 da. kene kawal segala bnda. yg penting, focus. yg penting, study. yg penting, xleh main2. kene buat keje bersungguh-sungguh. huhu. kene ade azam baru. azam tahun baru, semester baru. hmm. xpe lah. xboleh nak buat ape da. tawakkal tu alallah. :) semoga full result aku elok. insyaAllah. amiinn.

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: