Sunday, December 26, 2010

yesterday's story

at last, semalam out ngan family. ye lahh. mane x nye. ayah & ibu busy memanjang. =.=' semalam, pergi kenduri kawen 2 buah rumah. makan sampai senak. lepas tu, petang tu plak, kenduri kesyukuran kawan ayah kat jalan kapar. makan lagi. tp x mampu nak masuk dah. hehe. makan kuih 3 ketul. dah, cukup. im fulled.
balik dari jalan kapar, terus pergi sacc shah alam. bawak mufin tgk upin&ipin. ahah. comel jee. tp maskot dye da xde. x dapat nak snap pic.

mufin masuk kelab upin&ipin. dapat tees and stickers.

lepas da penat jalan dalam karnival tu, jalan kaki pergi sacc mall plak. adik-adik nak cari kasut & barang-barang sekolah. aku pun same. barang masuk u. hahah. gedik je. :P nak jugak beli barang. hehe. da penat jalan dalam sacc mall, pergi alam sentral plak. x habis cari barang lagi. hehe. solat magrib dulu, then jalan jalan laa. skali tibetibe rase mcm ramai sgt kat floor 5 alam sentral tuh. rupe nye ade idola kecil final. patut pun ramai org. tp family aku xjoin. baik tgk kat tv je. haha.
ahah, mase dalam sebuah kedai komputer ni, aku nak beli bag laptop. then, tibetibe ibu panggil. ade twins ni comel sgt ! due due girl. hehe. ibu suruh snap pic dorg. si kakak yana & si adik yuna. haha. rambut dorg mcm aku mase kecik. ;PP *xde rambut. hahaa. tgk nii !


yana&yuna. due due tgk ibu. aku snap pic. haha. *xpasal pasal snap pic anak org.hehe

________________

actually aku tengah upset plus bengang. plan x habis2. tp satu hape pun x jalan. malas nak pk dah ! lepas ni, lantak korg lah nak plan ke ape. aku x nak involve. aku join je kalau free. tapi bab bab organise, minta maaf lahh. aku x kan masuk campur dah. malassss ! btw, aku x salah kan sape sape pun. ade laa hikmah nye kan.

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: