Monday, March 21, 2011

malam gala remote sensing ( MaGReS )

on friday night, my course ade dinner. Malam Gala Remote Sensing (MaGReS). held at grand paragon hotel, JB. not bad laa food diaa. hehe. yang pasti aku makan banyak. hoho. kita bayar kann. so, makan la puas puas. :P banyak la jugak menu dia. tapi tapi, aku makan cakes la yang banyak. hehe. suke kott. ;D ohh lupe plak. tema malam tuu ? celebrity night. haa. semua cantik cantik & kacak belaka kot. macam macam celebriti kami jumpe. haha. tettt ! :P aku pakai ape ? hee.

tadaa ! ni lah diaa dress up saya. hehe :P
takde lahh. this pic before dinner start. kami lepak kat swimming pool dulu. 11th floor.

naisss view kann. :)


haa. this one after magrib & done make up. hee.
okay tak okay takk ? hehe.

tak make up sangat pun. just apply eyeliner & mascara jee. & lip gloss sikit. :D

credit to amer hashim for this photo. :)

agak agak selebriti ape ehh ? haha. poyo je kann. >.<



aikk, dah pakai skirt plak ? hehe
actually, masa tengah makan tuu, kami kene buat persembahan. wakil batch. hoho
kami buat tarian sarawak. haha. tu yang kene tukar skirt tuu. hee.
nampak feminin sikit kann. ;P
& ouh, perkenalkan, ini nazrin. haha. *femes kau naz, aku promote kau kat blog. hehe
saje sajee nak snap photo dengan prom guy. auwww~ HAHA *gedik gile.
credit to maryam bakri for this photo. :)


the conclusion is, this event was great. thanks to 2nd year students yang organise event ni. :)
next year our turn pulak. -.- hoho. tapi takde junior laa. my friend cakap, next year, dinner will be held at 'hard rock JB' *sape sape yang tahu je faham. heheh. ;P dengan tema jalanan. HAHA. memang boleh laa kan. wuahaha. jahat betul kitorang plan macam ni. hehe. dah dah. drop the silly subject. putus fius sudaa. haha. xD more photos in my facebook. sila sila lah lihat & komen. :) terima kasih.


esok ade field work .
burn lagi lah nampak nyee. haihh. -.-'
tolong doakan supaya esok cuaca redup yee. :)




suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: