Saturday, July 2, 2011

transformers : dark of the moon

assalamualaikum & selamat siang semuaa !

malam semalam, company aku buat free movie screening ; TRANSFORMERS : DARK OF THE MOON. mula mula, aku tak boleh join, sebab aku hanya lah temporary staff jek. sobsob. :'( tapi tapiii, semalam tiba tiba bos aku offer nak join tak ? hee. apa lagi. join je laa kan. tengok movie free kot. siapa tak nak. hehe. event ni dia buat dekat gsc one utama. pukul 9 pm. siap dapat free small combo popconn & coke lagi. :D


dapat seat 2nd row kot. haha. 1st row untuk VIP laa kan. sebab stella dah reserved kan. thank you stella ! :)
ooh, terpaksa masuk wayang pakai kebaya. -.-'' sebab tak jangka pun dapat join. semalam kan hari jumaat. :) balik balik kerja dah terus gerak pergi one utama.




oh, my hero ! haha. *perasan.


heroin kita. seksi i cakap you ! bibir dia ala ala angelina jolie gitu. hehe.


sweet couple. auww ~


bumble bee comel. >.< hehe


scene paling cemas. aku pun tak senang duduk. haha. main gelongsor gelongsor atas kaca. seronok weh ! :P


suka gila tengok laki ni pertahankan gf dia. memang protective habis la. siapa tak sayang gf kan. hot plak tu. hehe.

for me la kan. overall cerita ni memang best la. excited tengok kot. haha. dengan robot besar besar gedabak tu. memang puas la dapat tengok. hee. tak rasa bosan sikit pun. bagi aku laa. bagi korang aku tak tahu la. :) tapi, ayah aku cakap cerita ni macam cerita budak budak. haha. ape la ayah ni. takde taste langsung. -.-'' hehe.

soo, bagi siapa yang tak tengok lagi, don't miss it ! pergi la tengok okengg. yang pasti aku dah tengok. jangan jeles ! hee ;DD thanks to teledynamics sdn. bhd. & thanks jugak dekat stella sebab invite aku & siap reserved kan seat paling best :)







suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: