Saturday, September 24, 2011

dear diary,

dah tua tua pun ada diary. hehe. takpe laa kan. selain luah kat blog, aku ada platform lain untuk aku story macam macam. takkan semua nak story kat blog kan. :)



dah macam scrapbook je rupa nye kan. hehe :P

sebenarnya aku ada dairy since darjah 5. ada lagi simpan dalam kotak khazanah tu. hehe. but since dah ada yang tersayang, aku ada satu lagi diary lain. just for him. :) tapi kan, dah lama gilaa tak tulis diary. since habis spm dulu kot. haha. aku suka tulis diary masa kat hostel dulu. almaklum laa, macam macam nak story kan. bila sampai waktu malam je, after lights off, aku duduk kat tepi pintu dorm (sebab nak dapatkan cahaya lampu korridor). then mula la layan feeling sorang sorang. HAHA. takpun, duduk je kat katil tu, bukak torchlight. terkial-kial nak menulis. nak pegang torchlight nyee lagi. hehe. dalam 10 minit tu cukup la. then tidur. tapi lain pulak bila weekends. tiap kali weekends, its time for us to stay up late night untuk study. haa. so, bila dah masuk bilik bacaan asrama tuu, aku spend time 10 minit dulu untuk layan feeling. hehe. after siap tu baru start study. :B ngehehe. poyo gilaa kan. tapi tu laa reality nye. haishh. rindu pulak life kat hostel. hmm.

okaylah. nak tulis diary ni. setelah beberapa tahun tinggal. dah bau kertas lama dah diary ni taw. hehe. sebab dah lama tak bukak. :P

dear diary, bla bla bla....

i have only one F in this big world.

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: