Saturday, October 1, 2011

kebun bunga istana & hutan bandar :D

semalam out dengan yam, tya, acap & amer. konon nak pergi repair laptop yam, sekali lajak ke bandar jugak. hehe. nak bawak tya, yam & acap gi garden @ kebun bunga istana, JB. aku & amer dah pernah pergi dah dulu. time ni :


( minggu 1st after habis orientasi. hehe )

haa kalau tengok gambar atas ni, ada bangunan lama dalam kawasan taman tuu. tapi semalam kitorang pergi, kawasan tu dah jadi kawasan larangan. sempat jugak aku, anies, kyrel & amer pergi masuk kawasan tuu dulu ( dalam gambar). hee.

kitorang pergi semalam pun dah 6.30 ke atas. so, tak sempat nak round lama lama. sob sob. sempat la snap beberapa gambar.













yang ni ada masalah teknikal sikit ketika hp berada di tangan tya. hehe. :P

cantik kan tempat ni ? serious i loike. masa first time datang dulu pun dah suka. lebih kurang macam taman biasa laa kan, tapi aku tetap suke. :B heheh. boleh picnic, lepak lepak atas rumput, petang petang boleh jogging. haa. cuci mata ponnn boleh. haha.

after that, singgah CS jap. macam dah muak jugak la pergi sana. :3 haha. malam, gerak pergi bazar karat @ bazar JB. heheh. aku suka jalan kat sini. window shopping je. :)

dah penat jalan, perut pun dah lapar, kitorang gerak cari tempat nak dinner plak. aku suggest kan hutan bandar. hehe. apa yang bestnye kat sini ? chicken chop rm5 yang murah tapi sedap. haa. yang tak bestnye ? ramai orang. -..- nak dapat meja pun agak susah laa. tapi berkat kesabaran kitorang semalam, dapat laa jugak meja. hehe. siapa yang takde kesabaran dalam diri dorang tuu, sila blah awal awal. :P


muka lapaq. makan dulu otak otak limaposen satu :B


chicken chop rm5 :D


selera sungguh yam makan :P


muka penuh kesabaran tunggu order sampai. heheh.

banyak jugak tempat lain kat JB ni yang best. contohnye, baca SINI & SINI. muahaha. kaki jalan gilaaa -.-' ouh, kat JB dah ada tutti frutti. tapi tak sempat sempat lagi nak pergi. hee :D froyo froyo, i want you. yummy. :DD

okay lah. tu aje story semalam. & oh, happy october, guys ! hee. i spend my last hour of september at hutan bandar. haha. how bout you ? :)



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: