Saturday, December 31, 2011

welcoming 2012 ! :)

assalamualaikum semua !
hye hye ! 
bonjour ! 

okay, aku dah janji dgn diri sendiri nak buat last entry before 12 midnight ni. last entry untuk tahun ni : 2011. hee. so, sekarang dah pukul 10 lebih. lagi sejam lebih je nak masuk tahun baru, 2012 kan. setakat ni, aku takde apa apa azam lagi. haha. sebenarnya aku tak pernah ada azam tahun baru pun. azam ke, wishlist ke. apa apa la. aku just go with the flow. haha. malas nak mengharap apa apa :) 






nah besar gedabak aku bagi no kat korang. haha. saja nak bagi korang sedar, yang kita dah nak masuk tahun baru :) tahun baru masihi. hoping that year 2012 will be better than year 2011. insyaallah :)

kalau ikutkan, tahun 2011 ni, banyak kenangan suka duka. korang pun mesti ada kan. setahun tu satu masa yang lama. macam macam kenangan & pengalaman yang kita lalui. bagi aku, ada satu kenangan yang terpahat betul betul kat hati ni. tapi biar aku je la yang tahu okay. :) 

okay lah ! banyak dah aku membebel ye. hehe. yang pasti, new year kali ni tak best mana pun. sebab i have incoming final exam. muahaha. wish me luck peeps ! :D i wanna wish goodluck too to all my mates here. coursemate, faculty-mate, u-mate. hehe. roommate ? i have non. sebab aku duduk sorang. single mingle je. 

okaylah ! last but not least, 
happy new year 2012 ! :D



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: