Saturday, January 21, 2012

nak beli apaa ya ? hmm.


hye uolsss ! im homeee ! tehee :D
dah lama sampai rumah, baru harini sempat nak update blog. hihi. sebenarnya taktaw nak update pasal apa. sekali, ternampak gambar ni. snap lepas habis exam haritu. hee. 


muka happy dah habis exam plus dapat baucer rm200 for free. tehee :D





tengah berfikir ni. nak beli apa ya dengan baucer ni ? boleh beli novel tak ? haha. kalau kat kedai buku tu ada jual printer pun okay jugak kan. jimat duit photostat, jimat duit print aku. kuangkuangkuang. takpun, kalau boleh guna baucer ni dekat kedai photostat kat arked angkasa kolej tu, lagi bagus. tiap kali nak print, guna baucer je. hoho. tapi harapan je la kot. lagi bagus kalau boleh cash kan. my friend dah cashkan dah baucer ni. tapi kat tempat dia je la yang boleh. kat tempat aku macam takde je. -.-' 

ada sorang friend kat facebook buat status, baucer dia ni dah habis guna buat beli novel adik dia dengan majalah mak dia. hahaha. okay jugak tu. kalau korang, korang beli apa ya ? hmm. nanti naik sem depan, ada book fair dekat UTM. boleh guna baucer ni kat sana nanti. taktaw la ada jual apa. buku la kot. guna sikit masa cuti ni, selebihnya guna masa book fair tu nanti. okay la tu kan ? :)

korang semua dah guna ke baucer tu ? kalau dah, korang beli apa ? cube share ngan aku. nak tahu gak pendapat korang kan :) hee




suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: