Wednesday, February 1, 2012

new header. wehuuuu ! :D


assalamualaikum sayang sayang saya semuaaa ! 

petang tadi, dengan gigihnya aku hasilkan blog header sendiri. sebelum ni pun hantam sendiri je. guna paint lagi. haha. soo, tadaaa ! okay tak okay tak ? hihi. 
simple je tu. ekeke. tak reti sangat nak buat cantik cantik vavavoom macam orang lain tu. ni je yang termampu.

header lama : 


header baru : 


muehehe. entahapaapa je kannnn >.< takpela. ni pun mesti bertahan kejap jeee. hahaha. oh btw, comel tak misai tuuu ? hehe sekarang kan corak misai tu memang tengah 'in'. ecewahh. 
aku buat kat mana ? kat picnik jeeeee. haha. sumpah takde keje. :B 
sesiapa yang rasa takde keje macam aku, meh la melembutkan tangan anda untuk berseni seni bersama picnik. semuanya di hujung jari okeh :P jom kilik sini :


selamat berpicnik semua ! jangan lupa sediakan foods dan tikar untuk berpicnik ye. hihi :P 

byebye ! nak pergi buat aiskrim sendiri. nanti update resepi okayh ! kalau ada yang nak laa. hee :)






suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: