Friday, October 22, 2010

childhood


sumpah aku rindu childhood aku.
panjat pokok cermai, makan buah cermai atas pokok. HAHA. terbaek laa.
ain, mane kau weyhh. hilang tanpa khabar berita. :(
aku rindu nak panjat pokok cermai cik jais ngan kau tiaptiap petang.
lepak atas pokok tu sampai ibu aku jerit suruh balik. haha.
fatimah, kau ingat tak kite selalu main tanah liat yg betul tu samasama.
letak dalam bekas, kononkonon acuan nak buat kek laa. haha.
pastu tumbuk batu kapur yang wanewani, tabur atas 'kek' tadi. ;P
kalau bukak kedai bakery ade jugak faedahnye. haha
nabila, kau ingat tak kite main batu seremban, main tali, main tingting.
ikut musim plak tu. lepas satu, satu. hehe.
omg, aku rindu kat korang semua. :)
andai kata kita dapat putar balik masa, aku nak main ngan korang puaspuas. :D

mood da masuk memory lane.



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: