Thursday, December 30, 2010

apam pam pam ♥

penat nyeee *kesat peluh kat dahi. baru pas selesai buat apam. weeee ~
mule mule igt nak buat caramel pudding, skali x jd. ade bahan yg x de. soo, ibu suruh laa buat apam merekah. sedapppp ! thumbs up utk diri aku sendiri & my sis yg tolong cket2. haha.
cubaan pertama. jadi la jgk. cume x brape naik & x de bentuk. sebab ? sebab acuan dye lembik. gune paper cup jee. acuan keras tah mane tah. x jumpe. haha. tu pasal lahh apam aku xde bentuk sgt. ekeke. klaka jee. tp xpe lahh. rase dye sedapp ! adik aku yg muffiin tu makan macam ape ! HAHA. dye suke sgt bende2 mcm ni. lagipunn, dye mg tukang rasa utk ape yg kakak dye ni buat slalu. haha



tadaaaa ! ni laa dye hasil apam aku. hehe. ;P


heart-shaped. comel kann. ngee~




puas sebab dpt buat sendiri food yg aku suke ! hee.
nnt nak buat lagi. ;DD


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: