Wednesday, March 30, 2011

makhluk laknatullah

sesungguh nye mase aku taip post ni, aku banyak banyak mengucap. aku rasa korang pun patut mengucap & beristighfar macam aku. astaghfirullahalazim. ape nak jadi ngan makhluk ni ? dia ada masalah ke dengan agama kita, agama ISLAM ? yes maybe dia mengagungkan sangat agama dia. then nak jatuh kan agama orang lain lagi lagi agama kita. WTH ? korang cube tengok ni..tengok ! mesti korang sakit hati jugak. kalau takde rasa pape tuu memang korang tak sayang agama ISLAM kita la.


*sila klik untuk tumbesaran.
tolong baca status dia. sangat menyakitkan hati ! grr !



*sila klik untuk tumbesaran.
ape masalah makhluk ni ehh ? sumpah tak faham.

geram tak, geram takk ? soo, kita sebagai umat ISLAM, haruslah mengagungkan agama kita yang suci ni. supaya kita umat ISLAM tidak dihina & ditindas sesuka hati oleh orang orang yahudi & kafir yang sentiasa ingin menjatuhkan umat ISLAM. peringatan untuk anda semua & diri saya sendiri. :) banyak banyak kan berselawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

kalau terasa nak tengok makhluk laknatullah ni punye fb, sila klik sini ->> makhluk tak siuman.
istighfar banyak banyak lepas tengok wall diaa okay. yang ni lebih kurang makhluk ni jugak. cuma yang ni versi jantan. sila klik sini ->>makhluk kurang kasih sayang.

sekian sahaja entri saya hari ini. & sekian sahaja tazkirah saya malam ni. renung renungkan & selamat beramal semua ! *ade ghupe macam penceramah tak ? hehe. :P

semoga kau diberi petunjuk & hukuman yang setimpal, makhluk tak siuman.
insaf sebentar.



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: