Tuesday, March 29, 2011

merepek tak habis

yeayy ! tak jadi pergi singapore sabtu ni. postponed to next week : 9th april. so minggu ni free dahhh. tapi tapi, kene buat fieldwork pulak hari sabtu ni. -.-'' sebab siang tadi tak buat. lupa nak book instrument semalam then pagi tadi TERlambat bangun. hadoiii. malas gilerr nak buat fieldwork tahuu ?!!

petang tadi, out kejap pergi jusco sebab nak snap gambar passport. yang ade dah habis. teater pulak nak esok untuk urusan trip ke singapore ni. lepastuu, ajak maryam beli groceries sikit. nak buat stok untuk tidak turun dinner kat arked. sebab nak jimat. hoho. almaklumlah, dah last last semester ni kann. dah pokai. hehe. kene laa jimat. menu untuk jimat ? mesti laa maggi. hee. dengan roti gardenia enak dimakan begitu sahaja. :P & ade lah beli benda lain lagi. tak boleh mention kat sini. heheh. emm, siapa siapa ade tips untuk berjimat cermat, sila lah bagi tahu yee. hehe. sharing is caring kann. terima kasih. :)

sebenar nye kann, sebenar nye kannn. aku homesick larhhh. :'( huwaaaa. help me. nak balik nak balik ! hadoiii. nak balik minggu ni ke ? tak kan nak biar group aku buat field ? nanti tinggal 4 orang je. tolong saya buat keputusannnnn. -.-'

okayy lah. sudah sudah la merepek nye kan. =_=' mesti semua bosan baca. haha. padan muke. :P
suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: