Tuesday, March 29, 2011

angan angan je,



okayy. lagi berapa hari je lagi aku akan tinggal kan zaman remaja belasan aku. hoho. nanti umur aku nak masuk angka 2 wehh. saya ulang, angka DUAAA. -.- nanti, mesti aku rindu zaman belasan tahun aku kannn. rasa macam tuaa sangat bile nak masuk angka DUA tuu. haha. ape laa, move on lah farhah. life kene teruskan. betul tak ? ^_^ betul betul. *sendiri jawab sendiri tanya. =.=
for me, birthdayy paling best masa kat matrikulasi last year. roommate buat surprise. memang terharu gileee ! siap ade kek, padam padam lampu, tiup lilin lagi. so suwwit. hehe :D && budak kelas pulak buat prank baik punyee. haha. kene simbah dengan air multi-perisa. T_T memang seronok aku mandi air multi-perisa tu tepi padang. tapi yang comel nye, ade choc indulgence, my fav, 2 slice. hee. thanks a lot hariz. :) korang memang terbaik lahh ! tibe tibe rindu kat korang. haishh. :')

macam mana dengan this year ? belum tahu lagi. wuu. macam macam aku nak mase birthdayy this year. tapi macam takkan tercapai je. =_= huhu.

first, kalau boleh aku nak celebrate dengan family aku. homesick wehh. :( dah lama tak balik rumah. ibuuu, ayahhh. :'( kak ngah rindu ibu dengan ayah. dengan muffin skali.

secondly, aku nak celebrate dengan mr.F aku. tapi memang sah sah la tak boleh. sebab tak pernah celebrate dengan dia lagi pun. tapi tak pe laa. aku faham :) nanti masa tuu akan tiba jugak. hee jeles sangat bile tengok orang lain potong kek dengan bf/gf dia, snap gambar banyak banyak, bagi hadiah. hoho. sabar lah wahai hati. :)

thirdly, i want macaroon ! yang colourful comel comel tuh. lagi lagi masa birthdayy aku. tapi kat JB ni mana nak dapat ehh ? haihh. tak tercapai lagi laa hasrat mat jenin aku ni. -.-'' tak pe lah. nanti beli a slice of choc indulgence untuk diri sendiri. okay tak ? okay lahhh. *nak sedapkan hati je.

lastly, ape lagi ehh ? takde dah kot. ni merepek je lebih. hehe. 3 je hasrat mat jenin aku tahun 2011 ni. :P ade banyak je lagi. tapi yang ni top 3 laa.



tengok tengok nii ! comel kan macaroon ni ? ;DD


my fav ever. choc indulgence from Secret Recipe. :)

hari sabtu ni pergi singapore. -.-' malasnyee.
hari ahad pulak, i'll turn to 2o. :) hee
i miss you, baby. :')





suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: