Thursday, March 17, 2011

nak nak ,

aku nak ni sangat sangat please. even macam pelik kot. tapi, cantik weh. comel gileeee. candy colour plak tuu. but i choose blue colour laa. hee. my fav. :) mesti korang tertanya tanya ape bende kan ? haha. ni haa.


ni laa diaa ; envelope wallet / clutch. comel kan kann ? :D


colour ni comel. hee :)

kalau laa ade duit. dah lama aku beli. -.-' masalah nye sekarang, dah sengkek kot. haha. tinggal duit untuk belanja makan je. haihhh. sabor je laa. ouh lupe, price bende alah yang comel ni rm38. mahal ke ? standard laa kan. tapi kalau dah tengah kering macam ni. paham paham je laa. hehe.
kalau korang rasa bende ni comel jugak, boleh usha kat sini. :)


ade sape sape rasa nak belikan aku tak ?
3rd april dah dekat kan. hee. :P


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: