Monday, March 14, 2011

plan B.

instead of pergi dinner kolej, ambang nostalgia tah kebenda, aku out ngan ayu. HAHA. with wani, kawan ayu. dia pun x pergi dinner jgk. heheh. mula mula dah rancang nak join dinner, skali masa nak tanya pasal tiket, nak beli kat ecah, dia cakap table dengan coursemate kami dah fulled. soo, aku dah takde kawan nak duduk dengan sape sape. malas laaa nak pergi. -.-' terus cakap kat ayu, "ayu, jom out teman owg cari baju untuk dinnetr course nanti. heheh. sementara ayu tak busy kann " then ayu pun okay je. :) sayang ayu lahh. sebab dah berapa kali nak date ngan ayu, tapi dia busy memanjang. ni je lah mase yang ade.


meet ayu, ayu as her name :) hehe

dah penat pusing pusing dalam CS tuu, tak jumpe jugak baju yang berkenan. -.-' susah betul perempuan nak cari baju kan. haha. tak semua perempuan kot. tapi aku ye. (please alert ye, mr. F) hehe. then kitorg keluar gi bazar karat @ bazar JB. ingat kan ade lah baju yang berkenan jugak, still takde. hoho. kesian ayu & wani kene follow aku cari baju tapi tak jumpe jumpe jugak. heheh. sorry guys. tak pe lah. nanti cari lagi lah. before friday ni. sebab dinner friday ni. haihh.
dah penat round bazar tuu, lepak minum jap. sebab tadi dah beli donuts j.co. tapi, disebabkan perut macam lapar, then tak tahan bau orang tu masak macam sedap, orderlah char kue tiaw. heheh.



3 donuts for 3 person. :) middle one is mine.

tak beli ape ape pun tadi. just food. i repeat, just food. HAHA. pantang kot tengok kek, donut & roti kalau keluar gi mall. heheh. mesti ade beli. satu pun jadi lah. && tadi ade beli kek jugak, choc fudge dekat seasons. hehe. menggoda sgt laa kek tuu. ;DD



choc fudge


okay dah ngantok & penat. goodnight semua. :)
nanti nanti lah cari baju.
tengok tengok pakai kurung bese je. haha



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: