Sunday, March 13, 2011

what a day.

tengok tajuk tu betul betul ! sememang nyee, saya sedang bosaaaaaaann. harap maklum. T.T dah laa kene tinggal sorang sorang. dak tecik (bak kate MFM) saya dah balik kedah tinggalkan saya sorang sorang dalam bilik ni. wuuu. tyahh plak ade volleyball dia kat KL lumpur. HAHA. *okay merepek ! -.-' faeznur plak ? busy ngan basketball dia. haihhh. semua nye busy. saya ? busy ngan katil & laptop & tidurr & ape ape lagi yang patut lahh. huwarghhh. *menguap* teruk betul perangai. malam ni ade dinner kolej. tak tahuu nak join ke tak. tiket tak beli lagi. takde kawan laaaaa ! coursemate ade. tapiii. err. dorang tak ajak saya join pun. huhu. faeznur ? dia buat performance malam ni. tak kan nak duduk ngan dia ? hailaa. tak tahuu lah. =_= nak ajak ayu outing, nak beli baju untuk dinner course next week. tapi ayu busy kot. takpe lahh. *redha je la. okay cukup la tu membebel tak tentu pasal kat sini ! haha. ni boring punye pasal lah. dah putus fius sikit. heheh. :P haa, ni nak post gambar gambar mase kat istana budaya haritu. :) tengok lah ye.


posing with the tickets. *im not ready lagi dah snap. -.-'


tony eusof & err. sape tah. sorry. hehe. ni time artis tengah rest. sempat laa kitorg kacau jgk. hehe.


posing tak habis. hehe. with fatin. :)


the largest banner of this theater. :) kene queue mase nak tangkap gambar kat sini. ramai sgt orang.


ni time dekat ASWARA. tengok building belakang tuu. bentuk rebana ubi.



baru sampai IB. with fatin, pija & kak emmy. love you guys. :)

thankss to kak emmy for the photos. :) actually ade lagi gambar lain. tapi takpe lah. :)
yang pasti, im having a great day kat sana. dengan teater yang best, & one day journey yang best jugak. thanks to all yang terlibat.


putera saya dah kembali.
sayang awak.
*gedik sikit sebab happy. hehe



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: