Friday, May 20, 2011

kiri ke kanan ?

dah lama tak post. -.-' malas giler nak menaip. haha. padahal ade je idea. tapi entah. bukak dahsboard je. lepastu malas nak post pape. hehe. teruk betul ! :P macam pagi tadi, otw nak pergi kerja. saya naik motor dengan ayah. lenguh giler kot duduk atas motor selama setengah jam ! hoho. plus bosan pulak tu. tengok keliling. tengok kanan nampak highway=banyak kereta. tengok kiri nampak bangunan or pokok pokok. okay lagi lah. memang aku tengok kiri lah kan. haha. walaupun lebih afdal untuk dahulukan yang kanan, tapi kalau dah nampak kereta je, buat apa ? ye dak ? baik aku tengok pokok pokok yang kaler hijau tuu. hee. sihat sikit mata ni. sebab ada kajian menyatakan, kalau nak mata sihat, tengok la tumbuhan yang berwarna hijau tuu. hee. kan dapat paedah nye. :P
tapi bila dah duk termenung atas motor tuu. macam macam la otak ni nak fikir. hehe. macam macam idea yang keluar untuk post kat blog. tapi bila sifat MALAS dah menguasai diri, tak bleh nak tolong dah. haha

sebenarnye kann, takde motif pun entri ni. haha. saja nak buang masa korang baca blog saya. hee. :P
okay lah. its time to sleep. esok kerja kann. ecehh. wanita bekerjaya lah konon. ceh ! -.-' setakat data entry clerk je pun. jangan nak bekerjaya sangat lah kann. haha. tapi its okay what. ni second time aku kerja tempat yang sama, position yang sama. tehee. sampai dah bosan buat kerja tadi. padahal baru 2 hari. hehe. mati aku kalau budak ofis baca. HAHA eh tapi kan, i suka dapat kerja dengan you all. :) *dedicate untuk budak kat ofis* hee. sebab nanti lepas 3 or 4 bulan dah tak jumpa balik dah. macam a year ago. heheh. hope kali ni i dapat kerja dengan baik. insyaAllah.

dah habis buang masa ? haha. okay dah time to sleep. goodnight guys. xoxo.
sekian, terima kasih. :P

IMY my honeybee. :'(


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: