Thursday, June 23, 2011

jum tengok ! hee :D



nak tengok cerita ni boleh ? comel je selena gomez tu kann. hee. ;D
ni synopsis movie ni :

While on a trip to Paris with her best friend and soon-to-be-stepsister, Grace is mistaken for a British socialite, resulting in all three young women flying to Monte Carlo for a charity ball, auction, and the chance for international romance. However, when a million-dollar necklace goes missing, Grace and her friends must scramble to find it before the auction is ruined and their identities are exposed.

directed by : Tom Bezucha

starring : selena gomez
leighton meester
katie cassidy
andy macdowell
cory monteith

distributed by : 20th century fox

genre : drama comedy romance teen




nak tengok ni jugakk ! ada abang sam saya. awww~ gediks gila. haha. -.-' & ada mia comel. :)
jom baca sinopsis nya :

Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah ini :)

pelakon :
shaheizy sam
lisa surihani
mia sara nasuha
kartina aziz
alex yanz

Distributor: Metrowealth

genre : romance

aaaaa ! nak tengok dua dua movie ni puhleaseee. hee. dua dua release 30 jun ni. hee. tak sabar ! jom jom siapa nak teman aku tengok ? :) ehem ehemm. tapi sendiri bayar laa. haha. lagi lagi masa tu dah kaching kaching $$ ! hehe. boleh buat movie marathon ni. tehee. ;D dah la company aku ada buat free movie screening TRANSFORMERS 3 1st july nanti. tapi tapi, aku tak boleh join. sebab, aku hanya lah temporary staff. sobs sobs. :'( haha. tak heran lah. aku boleh pergi sendiri laa. tak luak pun. :P hehe.

ape lagi kawan kawan. jom serbu the nearest cinema 30 jun neh ! hee. especially buat peminat fanatik SELENA GOMEZ & SHAHEIZY SAM. :D minggu depan je pun. dekat dah. :)



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

4 comments:

said...

seriously rase nak tngok citer nihhhh.... :)sebab lisa ngn mia sara

miss farhah said...

hehe. betul betul. jum tengok ! :) hee

Unknown said...

pergghh!! best gilee!!
nk ikut~~ tapi aku xabes short sem agy laa.. T_T

miss farhah said...

haha, siaaaan. tggu la habis short sem tuuu. hehe :P