Sunday, August 28, 2011

jackers 0708 gathered

hoyeahhh akhirnye sempat pun nak update blog ni. aduyai. busy oh semalam & kelmarin.
sibuk kemas rumah & shopping raya. sekarang pun tengah kemas rumah sebenarnya. haha. tapi aku curi curi online kejap. ngee. kerja aku dah siap sikit. kejap lagi baru sambung balik. hehe.

okay lah. straight to my story kelmarin.
iftar with jackers 0708. kawan kawan SEPINTAR. aduyai. rindu gila kat korang. sempat jugak jumpa & iftar sekali kan ? hee. thanks a lot to the organizers, izzah & afifi. also syafiqah (yah ). hee. tapi sedih gila kot izzah tak dapat join. huwaaaa :'( nangis kejap. okay dah. sambung story. hehe

iftar kitorang was held at chop & steak, steak house, kg baru. very nice place. i like. hee.
food price dia reasonable la jugak. & sedap laa. kenyang la jugak aku makan 1 plate tu. hehe.


buku menu 1


buku menu 2


honey dew - rm2.50.


chicken marmalade - rm 10.90.


teman saya hari itu. meet my girl, zaty. miss u babe. :)


sesi temuramah after selesai makan.


kaum adam. 9 orang yang rajin menghadirkan diri. terima kasih korang. :)


kaum hawa. 4 orang je ? haha. yes. yang lain tak dapat datang. sob sob.


tak tahu la apa motif gambar ni. haha.

honestly, aku happy sangat dapat jumpa korang semuaa. mana taknya. 2 tahun kot tak jumpa kan. ada yang dah jadi pak arab, pak turki, pak korea. eh. salah. hero korea. haha. aku je yang still malaysian. ecewahh. hehe.

anyway, goodluck guys. wish u all the best. take care of yourself where ever you are.
friendship never last okay ? ingat balik pahit manis 2 tahun kita bersama. haha. memang takkan lupa. :P peace yaww ~

lastly, selamat hari raya maaf zahir batin kawan kawan. jemput datang rumah. hee



suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: