Monday, January 30, 2012

wedding abang fazli & kak ekin ! :D

salam isnin semuaa ! :D

semalam, kenduri abang sepupu yang lagi seorang plak. haih semuaaa abang sepupu aku dah kahwen. cam tak caya je. dulu kecik kecik je lagi. sekarang semua dah nak jadi bapak. hehe. 
kenduri ni kat segamat, johor. kenduri abang fazli & kak ekin. dua orang kakak ipar sedara aku nama kak ekin. haha. nanti konpius laaa. 
haritu, kenduri abg oji & kak nurul kat JB. baca SINI. lepastu, abang faris dengan kak suza kat segamat jugak, tapi family aku tak pergi. sebab atok belah ibu baru meninggal masa tu. and semalam, abang fazli pulak. haishh lepasni tunggu abang sepupu yang lain plak. hihi. 
 jejumm layan gambars dulu. hee


sebelum bertolak ke rumah pengantin. ni kat rumah atok kat segamat jugak. oh lupa nak bagitahu, tema kenduri kaler purple. hee. 

pelamin yang simple :)

cousins :D

katil pengantin. bilik pengantin simple je. hee

anak darassss bergambar amek berkat. muahaha


tumpang cermin meja solek pengantin. haha. 

adik sepupuku nani yang sudah sama tinggi dengan kakak sepupu dia ni. oh tidak ! haha

cousins lagi. nana & fazrina :)

kek pengantin, tapi bukan kek, pulut. hehehe.

me with the bride & the groom. abang fazli & kak ekin :D

ketibaan pengantin

my family with pengantin.

anaks dara with pengantin. haha. ni pun tak semuaaa ada. kalau tak, tak muat agaknya. berkenan salah seorang ? PM saya. muahaha :P

banyak lagi gambar sebenarnya. tapi malas nak upload. haha. okaylah. itu jee untuk entri kali ni. 
jejummm tunggu next entri pasal kahwen. kita tunggu siapa pengantin seterusnya ! tehee :D

untuk abang fazli & kak ekin : 
selamat pengantin baru. semoga berbahagia ke anak cucu. semoga cepat cepat dapat baby taw ! nak kendong anak buah baru ni. hehehe :B 


hadiah from my family untuk pengantin. handmade felt craft from PASTELOUR FELT CRAFT. boleh klik kalau berminat :D

jom like page ni : PASTELOUR FELT CRAFT :D 
bisnes aku & adik :)
byebye !


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: