Monday, December 5, 2011

wedding abang oji & kak nurul

hye hye semuaa ! 
 3rd december haritu, wedding abang sepupu aku. bertempat di bandar dato onn, johor bahru with his love, kak nurul. so, disebabkan aku berada di utm je last weekend, mana boleh lepas majlis ni kan. ngee. 
FYI, abang oji & kak nurul ni dua dua lepasan UTM. same class, same course. ececeh. sweet je kan. hee. 
so, here we are. jom tengok gambar yang banyak ni. aku malas nak story panjang. ngee. tema kaler ? merah, hitam & putih. lovely !

nice aite ? :) 

aku suka gilaaaa kat pelamin ni. simple but very very beautiful. *terpesona

meja untuk makan beradab. cantik kann ? 

rasmikan dulu before pengantin datang. hihi. one dayyy !

oh this is my sister. nak posing jugak tuuu. 

naaaah thats me. haha. 

makngah farhah dengan dua orang anak sedara nya. wawa & jiha. hee. 

okayy makan dulu. i loveeee nasi minyak ! hee :D

cousins :)

menu utk haritu. air boleh pilih 3 flavour taw, honer dew, corn & syrup. 

culik pengantin perempuan kejap ! hee. with kak nurul. cantik kan ? :) *gambar ni blur sikit :(

okay. saya jaga nasi on that day. tolong cedok untuk tetamu :)

pengantin with my family. 

dengan adik pengantin lelaki, abang oji, fazrina, merangkap sepupu ku. 

with cousins yang jaga nasi sekali. hehe

pengantin dengan sepupu sepupu nya. 

okay, thats all for this entry. 
to abang oji & kak nurul :
selamat pengantin baru. semoga bahagia hingga ke anak cucu ye. & cepat cepat laa timang baby ! haha. boleh tambah koleksi anak sedara lagi. ngee. 

next entry : wedding another cousin, abang faris & kak suza this week kat segamat ! haha. berderet sungguh.

my turn ? 
lambat lagi ! haha 

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: