Monday, November 28, 2011

JB - KL - JB in 24 hours

assalamualaikum semua :) 

25 hb haritu, ikut lawatan koQ gi KL. entah apa motif lawatan pergi sana pun tak tahu lah. orang KL lawat KL. haha. pukul 11 pm, bertolak dari UTM. apa lagi. bila bas dah gerak, semua membongkang laa dalam bas. haha. sampai kat R & R seremban dalam pukul 4.50 pagi. tidur dulu. dalam pukul 5.30 baru turun bas pergi siap siap & subuh. dah siap siap tu, sarapan dulu.

                                          

dalam pukul 8.30 dah sampai kat KL tower. our first destination. 

                              
bergambar dulu sebelum masuk. 

dah macam DJ radio plak. hihi



teropong orang mandi kat kolam renang shang-ri-la. haha

kami excited jumpa upin ipin. haha. macam budak budak tak ? hee

ada jungle walk plak. tak pasal pasal semua berendam dengan peluh. ehehe 

muka penat & panas :(


time ni ada pesta negeri kat sini. tengok gambar bawah ni. 

yang ni replika rumah sarawak

yang ni plak replika rumah kedah. bajet gadis ayu je tu. hihi

first time main benda alah ni. seronok ! baik je pakcik tu bagi kitorg naik atas pentas & ajar kitorang. hee. time aku main ni ramai gila tengok dari bawah pentas. segan i taw. hehe. 


dalam pukul 12, gerak pergi KLCC plak. hee. kau buat laa ape yang patut sampai pukul 5. lama kot. apa lagi, tya ajak kakak dia datang amek kitorg, pergi SOGO & jalan TAR. haha. 



dah penat jalan kat jalan TAR, balik KLCC balik sebab bas amek kat situ. so, dalam pukul 5, gerak pergi putrajaya pulak. 

tak sah kalau takde gambar kat semua tempat kan. hee. ni bergambar before balik. dah tukar baju dah. sebab rimas pakai baju yang sama dari pagi kan. 

dalam pukul 8 malam, gerak balik dari putrajaya ke JB. aku beli apaa ? mesti kene beli punya sebab sekarang YES dah start. muahaha. kat KLCC, aku beli ni je : 

sale gila gila kot. & sesak sangat ! haha. i bought this shoes for only rm22.50 after less 50 %. ngee ~ tak dapat nak control nafsu laa. hihik. 

then kat jalan TAR plak, jumpa ni haa. gulati's silk house buat sale. hoho. kain sepasang rm10. ekeke. aku beli untuk ibu la. apa lagi. hihi. 

tu je la, yang aku spend money semalam. hee. & of course aku spend money on foods too. haha. 

okay lah. that's all from me today. nak siapkan assignments & study untuk test esok. wish me luck ! bubye ! :)




suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: