Tuesday, August 14, 2012

Iftar with SEPINTAR-ians :D

assalamualaikum pembaca blog saya sekalian ! 

last 2 weeks, iftar dengan kawan hingusan sekolah rendah. hihi. ( baca SINI
then, last week plak, dengan kawan sekolah menengah, SEPINTAR :) tapi tak ramai pun yang join. ajak yang mana sempat je. hehe. 

tempat ? kat Noodle Station Mid Valley. nasib baik boleh book table. kalau tak, memang takde tempat dah agaknya. hehe. ramaaaaaaaaaai sangat orang kat Mid hari Sabtu tu. sesak sangat -.-

thanks kepada mereka yang join iftar ni. walaupun tak ramai, tapi tetap meriah kan. hehe. bergelak ketawa bersembang tak ingat meja orang lain dah. haha. 3 orang jejaka, 7 orang gadis yang sudi join iftar ni :') 

haishh, taktaw nak story apa sebenarnya ni. haha. ayat pun dah macam apa kan -.- sobss. sorry semua. not in good mood nak update blog sebenarnya. haha. tapi gagahkan diri jua :) 

jom kita tengok siapa yang ada malam tu !


dari kiri : Nik, Nazrah, Ecah & Zaty


eh, tersesat muka saya di situ. hewhew :P


me & my dear Zaty :*


me & Nazrah.

lagi 2 orang gadis, Azie & Asz takde dalam gambar, sebab dorang sampai untuk berbuka lewat sikit. hee
gambar 3 orang jejaka tu pun takde, Dem, Kaidul & Fauzi sebab dorang duduk meja lain. hehe. 

jom usha menu saya malam tu :D


the I LOVE YOU Lemonade, my favourite ever :D


dah lupa apa nama mee ni. but it delicious. no regrets :) ala ala carbonara gitu. hee


yummy !


oh, confirm bergambar dulu sebelum makan kannn. sebab lambat sangat nak tunggu masuk waktu berbuka. kuikui :P

thanks to zaty sayang, sebab book kan tempat yeee. hee. 

thanks for the day, korang semua. really nice to see you guys. walaupun kejap. hewhew. 

okay lah. itu je dari saya malam ni. thanks sebab baca ! :)

byebye. 








suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: