Friday, December 7, 2012

Burger Bakar Abang Burn JB.

hai semuaaaa ! 
how are you ? fine ? good.
we meet again. hewhew (ucapan untuk pembaca setia je la. hehe)

sementara tunggu baju siap dibasuh dalam mesin tu, kita update blog sikit ehh. kebosanan plak menunggu -.- 
sambil layan layan lagu Randy Pangalila yang comel tu (terjebak dengan cerita Dalam Hati Ada Taman), kita menaip okayh :)

dah tengok tajuk entri ni ? so cerita ni cerita last week sebenarnya. kuikui. saja nak peram peram buat pekasam dulu baru update. ceh padahal busy kemain minggu ni, tak sempat nak bukak blog pun. blergh. okay la. back to the story. 

last week birthday one of my classmate. so, ada yang plan konon konon nak buat surprise la kan. tapi aku bukan nak story pasal surprise tu. hehe. aku nak story pasal tempat makan kitorang malam tu. 
kat mana ? sini sini. 

Burger Bakar Abang Burn. 
bukan yang kat KL punya. tapi kat sini jee, kat JB ni. hewhew. lokasi ? berdekatan dengan Woodland sana, kat B.Point Station. so takyah la pergi jauh jauh sampai kat KL sana kan. hiks. 

korang boleh tengok kat map bawah ni :


menu & price ? boleh rujuk gambar bawah ni :


ni yang basic laa. kambing pun ada jugak. kalau nak tahu lebih detail, korang boleh terus pergi kat website abang burn kita ni ye. klik SINI


ni laa ghupe burger i. burger ayam + 1 slice cheese. kalau tak silap aku la. kekeke. masa baru2 sampai, cantik je ghupe nye. bila dah ngap masuk mulut, 

camni la jadinya. haha. anak sapa la yang makan comot sangat ni -.- kuikui

dah kenyang & puas makan, takkan nak terus balik kan. mesti laa merewang lagi. alang alang otw balik tu, singgah Bazar karat JB. as usual. dah macam rumah kedua aku dah -.- 


4 gadisssss


6 gadisssss. 2 gadis baru turun dari langit. eh. hehe


jadi model-tak-berbayar Jalan Dhobi plak malam tu. hihi

dah puas merayau & cuci mata & window shopping, baru la boleh balik ! :)

itu jelaa cerita pekasam aku kali ni. hehe. byebye semua ! :)
















suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

1 comment:

Papa-NtiQ said...

hi Farhah...saya baru jer upload pics dalam blog masa makan kat Burger Bakar Abang Burn jajahan Johor Bahru. Lazat dan cepat service.
Bila senang tu jenguk la yer blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan, makan dan makan hehe...takde topik lain
Kalu minat tu follow la yer blog saya TQ TQ TQ