Monday, November 15, 2010

OH LA LA LA ~

mulemule aku nak cakap, yg sekarang ni, aku berada di utm ! walaupun ramai yg da balik ke rumah masing2. cuti raye aji da start. tapi aku msih berada di sini lagi. utm terchenta. HAHA. sebab ape ? sebab, aku x balik rumah pun seminggu ni. aku beraya kat utm jee. caye x ? ngee~ caye laa. hahaha. tp, sedih wooo. pergi2 arked, nak lunch, skali x byk pun cafe yg bukak. nak nges pun ade wooo. huhu. tp aku tabah ! HAHA. *poyo je kann. tu laa. sampai kan td, x taw da nak buat ape dalam bilik ni. on9 sudah. facebook puuunnnn sudah. nak buat ape lagi ? huu. mcm da mati kutu je duk lam bilik ni. hee. pastu kan, tibetibe budak dua ekor ni ajak kuar. gi taman u punnn jd lahh. haha. luckily, ade budak laki klas aku punn nak kuar skali. so, follow laa dorg dengan kete sewa. hee. ;) gi jusco taman u. nk beli stok food utk seminggu berada di utm nehh. haha. :P plus one week exam lg. theeennnnnn. habis la sem ni ! haha


shopping brg dapur. hehe


gedik gedik kami. HAHA >.<

oh oh! before lupe. ni ade a few pictures mase study week + exam week. :)
take a look yeah !




pukul 4 pagi di mcd. overnite study. hehe



pukul 6 pagi di nusajaya. nak tgk sunrise. tp xde. sbb cuace mendung.



ni kat kfc skudai parade. before main bowling. hehe


kami berempat main bowling. sebab nak release tension baru hbs 3 paper. haha.


haa. yang ni spesel case punyee. HAHA. champion bowling plus basket. ekeke. ;D

okayy. tu laa citer nyee beberapa hari yg lepas. hehe. ;)
lepas ni xtahu laa nak buat ape. study kot ? haishh. =_=' haha. teruk btul perangai kann.
nak habis kan bace novel duluuuuu. HLOVATE terbaeekkkk ! *thumbs up ! hehe ;)


sedang pujuk diri sendiri sebab kesunyian kat utm. haha
atas katil.
listening to terrified-katherine mcphee. :)


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: