Tuesday, November 16, 2010

bla bla bla.

suasana sunyi di kolej ni mengundang kesunyian di hati aku. huhu. lebihlebih lgi lusa da nak hari raya haji. wuuu. mummy... im homesick ke ? hee. mane boleh homesick lah. aku tabah kan ! hehe betul betul betul. *suara upin ipin* aku rasa aku macam da x betul la. ni semua boring petala kelapan punya pasal. HAHA. macam mane ? tu laa. degil. suruh balik x nak balik. kan da macam ape duduk terperuk lam bilik terchenta ni. haha. ;P sebab tu laa. aku tibetibe rasa nak tulis sumting kat sini. hee. tapi ape bende aku nak tulis, aku pun x tahu lah. haihh. macam mane ni ? hehe. aku bebel je la ape yang patut kan. sebab da tangan ni rase gatal nak menaip je dari td. ;DD

oh oh! lupe plak. semalam kan aku bace novel pelangi, JS publishing. dalam tu ade 3 cerita, tapi aku da bace 2 cerita. but Hlovate still the best lah ! *smile leborlebor. hehe. && sekarang ni, aku bace 5 tahun 5 bulan plak. nak tahu ke brape kali x ? hee. kali ke-3 da aku bace taw. :)) haha. fanatik punye pasal. nak bace bykbyk kali pun aku x kesah. hee.

ehem ehem. aku rindu sumting lahh. hee. :P tapi xpe lah. aku je taw. senyapsenyap jee. ngee~ nak sambung bace novel balik. bubyee~


sedang mendengar lagu peaches by new heights
meniarap atas katil.


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: