Thursday, May 5, 2011

takde hati ke ?

bagi perempuan, ape feeling korang eh kalau orang yang korang sayang, sayang orang lain ? orang yang korang cinta, cinta orang lain ? orang yang korang rindu selama ni, rindu orang lain ? tapi bukan diri kita ? apa korang rasa wehh ? korang mesti down gila kan. mesti korang rasa macam nak bunuh diri pun ada. tapi iman masih ada dalam diri masing-masing kan. mesti korang rasa yang dunia ni tak menyebelahi korang. mesti korang rasa macam-macam, serabut, kusut, jiwa kacau semuaa la.

ni aku nak tanya kat perempuan laa. korang yang dah ada boyfriend ni, nak ganggu boyfriend orang lain tak ? mesti ade yang cakap ye, ade yang cakap tak kan ? okay. setiap orang ada pendirian masing-masing. okay fine laa kan. tapi ade sorang minah ni. aku bukan nak cakap ape laa. memang aku tak kenal kau weh. tapi ape masalah kau eh sampai nak kacau boyfriend orang lain ? boyfriend sendiri ada boleh jaga tak ? what the fish man. dah la nak confess confess macam tuu. what's wrong with you girl ? nak kacau life orang lain ? takde life sendiri ke ? takde hati ke ? aaaaaa ! tak paham aku dengan kau ni perempuan. cuba setia kat boyfriend sendiri boleh tak ? ni nak kacau relationship orang lain. ishhh. geram betul aku. kalau kau ada depan mata aku sekarang, dah lama aku bunuh-bunuh kau tahu tak ! takde hati perut betul. -_-''

yang kau si boyfriend, apasal kau buat macam ni kat girlfriend kau doe ? kau tak sayang dia ke ? kau tak cinta dia ke ? pergi mam laaa weh. ni aku memang tengah bengang tahap dewa dah ni. tak faham aku nape kau boleh buat macam ni kat girlfriend kau sendiri hah ? 10 bulan bhai. lama tu. penat girlfriend kau tuu fight untuk relationship korang ni tahu tak ? kau ? ade kesah ? lagi nak bersuka-suka dengan girlfriend orang lain. ingat sikit bhai, kau tu milik orang lain. perempuan tu milik orang lain jugak. haishh tak faham sungguh aku dengan lelaki macam kau ni. tak payah ade girlfriend la weh kalau tak pandai jaga.

dah la. malas nak bebel panjang.*padahal dah bebel dah pun.
untuk si girlfriend, my dear friend. just be patient okay. things happen for reason. orang yang macam tu akan terima balasan dia nanti. just wait and see. my dear, lupakan this thingy for a while okay sayang. focus untuk esok. last paper. all out. lepastuu, buat la ape yang kau nak buat. :) lets enjoy tomorrow okay. :DD
suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: