Monday, May 2, 2011

babysitter for an hour.



huwaaaaarghhh ! *menguap besar besar. :O teruk punya anak dara. haha. actually, aku nak cerita about last night. aku stay rumah kawan aku for a few days. saja teman dia. then, sampai laa malam tadi, dalam pukul 2 pagi macam tuu, aku & kawan aku, ayu nama nya. kitorang stay up. study laa kan. dah nama musim exam sekarang neh. tibe tibe dengar suara baby nangis dari tingkat bawah. oh lupa nak cakap, semalam kazen kazen ayu ade datang sini. then tidur sini sekali. budak budak kecik semua nyaa okay ! paling kecik umur setahun lebih. omey nama nya. omey macam dia jugak. :) sambung balik pukul 2 pagi tadi. dengar baby menjerit, rupe rupe nye omey meragam. mengigau kot dia. lepastu ayu turun laa nak amek omey. nak tidurkan balik. sebab ganggu budak budak lain nak tidur. dah bawak naik bilik kitorang pun, dia menjerit lagi. so dari pukul 2 lebih tuu, sampai la nak dekat pukul 3, kitorang pujuk2 dia supaya tidur. penat gendong dia ke sana ke mari. haha. nak berdukung aje plak tuu. mengade betul omey ni ! haha :P

sekali, tibe tibe ayu cakap. ayu lupe laa yang omey ni suke tidur meniarap. hee. ceh ! patut laa bila baring kan dia menangis. kitorang pun dukung laaa dia lagi. rupe rupe nya nak tidur meniarap. punya la lama dukung dia. kalau tahu awal awal dah tiarap kan dia. haha. memang betul kott. kitorang pun meniarap kan la dia. nangis kejap. lepastu senyap. HAHA. sabar je la.

omey omeyy. *sigh. habis satu jam masa aku untuk study sebab kau. hehe. memang dah boleh jadi ibu agaknye kitorang ni. oupss ! haha. bukan ape, sebab berjaya tidur kan baby meragam. peace ! (Y) heheh.
suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: