Saturday, April 30, 2011

bila mood study tak datang,

nak tanya kat korang korang laa. pernah tak mood study korang tak datang datang ? mesti pernah kann ? mesti punyaa. :P tawu dah. hehe. selalu kalau takde mood nak study, korang buat apa eh ? main game ? mungkin. makan ? mungkin jugak. tidurr ? mesti ramai punyaa. hehe. nak tahuu aku buat apa kalau takde mood nak study ? tadaaaa !


bergambar tak tentu hala ! haha.


spot the difference ! :P

haa. yang kat atas ni laa, keje aku kalau takde mood nak study. hoho. gedik tak gedik takk ? ahhh. peduli ape aku ! hehe :P actually, kalau bosan, ni bukan main thing yang aku buat. aku lagi prefer tidur, or makan. muahaha. tapi tapi, tadi dah takde keje sangat. & baru lepas tengok video tutrorial hijab macam macam fesyen. hee. tengok kat you tube. ;D tu yang terdorong nak beregek. beregek = berhias. beregek tu bahasa ibu aku. tak tahu lah kalau korang ade maksud lain. hehe. :P
*credit to maryam's android for all those piccy. hee :)

sebenarnye kan, saya nak post pasal lain. hee. yang atas tuu gimik je. :P poyo je. haha. ni ni tengok ni :


saya & awak

awak, happy 6th anniversary.
dah enam tahun. hope kekal sampai ke tua okay. :)
sampai akhir hayat saya & awak. insyaAllah.


sedih nyee tak dapat celebrate kan. kalau ada peluang celebrate, saya nak bagi awak cupcakes macam ni.



comel kan ? wuu. ada 6 ketul. awak imagine la atas cuppies tu ade tulis :
I U
F F
cukup la 6 ketul kan ? mean dah 6 tahun kita bersama. tehee. :D imagination je laaa. okay dah. saya dah merepek lebih. -.-'' dah ngantok sebenarnye ni. hee.


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: