Sunday, June 12, 2011

29 tahun. whoaaa :O

ce teka tajuk ni pasal ape ? hee. 29 tahun wehh ! gila lama kannn. haa.
actually, siang tadi, teman ibu jumpa kawan baik dia masa sekolah dulu. 29 tahun tak jumpa. sampai laa harini baru jumpa. haha. lama gila kann ? masing masing dah ade anak dah besor besor dah kot. hihi. meet auntie sarimah :)
start jumpa tadi, dalam pukul 12. dah tengah hari kan. perut masing masing dah lapar. then auntie sarimah ajak la gi makan dulu. we went to pizza hut.


seronok rancak bercerita. hehe

burpp ! oupss. hehe. lepas kenyang makan, ibu & auntie nak privacy kot. then aku laa yang terpaksa bawa anak auntie & adik aku pergi main jauh jauh. HAHA. ohh lupe nak bagitawu, auntie bring along dua anak diaa, lan & lyn. hehe. yang si abang darjah 5, si adik darjah 2.
nak tahu aku bawa budak budak ni pergi mana ? main bowling. HAHA. dah tuu. bosan kot.


hari ni, cosmic bowl main dalam glow in the dark. haha. excited si lyn ni tadi.

dah habis main bowling, aku bawa dorang pergi masuk pets wonderland. si lyn ni haa yang bising sangat. hehe. then aku bawa je laa. after puas tengok haiwan (macam pergi zoo je gaya. HAHA), si lyn nak main game laa pulak. bawaaa la dorang gi main game token ni haa. dengan aku aku main sekali ! HEHE.


seronok betul dorang ni main. hehe.

dah puas bawa dorang jalan, jumpa ibu & auntie balik. dorang ajak lepak minum lagi. tengok jam, dah masa untuk minum petang. plus, ibu & auntie dah penat jalan. we decided to go to garden cafe. cantik gila kot cafe ni. memang macam garden habis. suka suka ! hehe. :)


pandangan dari tepi garden cafe. cantik ! :)


buku menu


ni best ! ade orang main piano, then siap nyanyi lagi. hee. he's chinese but he sang malay songs ! very lovely. :) suara pun sedap. comel kan main piano dalam sangkar burung ? hehe. :P


green tea. dalam jug with small cup. very cute.


our menu. iced lemon tea, banana-sumthing cake ( tak ingat nama. hehe), potato wedges.


hot capuccino with love. :)


BFF meets again after 29 years.


ini budak nama nyaa lyn. hehe. manyak ngada ngada wooo. HAHA


ini pulak adik aku. :) sama ke muka ? tak kann. haha


my mum :)


and this is me. hee. :D

dah habis makan, time to go home. hehe. & time to auntie & ibu berpisah. hee.
nanti boleh jumpa lagi kann. :)

eventhough 2 plan aku semalam tak jadi, first nak pergi bukit jalil, ada event. kedua, main bowling dengan akak ofis. dua dua tak jadi. tapi aku puas dapat teman ibu harini. :) jalan jugak kann. hehe. okaylah. dah penat, nak tidur. esok kerja. k bai.

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: