Tuesday, June 14, 2011

JOHO owsem



agak agak korang, entri ni pasal apa ? haha. nampak tak word JOHO tuuu ? kalau tak nampak sila pakai kanta pembesar okeh. -.-' walaupun aku anak jati SELANGOR, bukan JOHOr. tapi aku tetap nak ngaku aku anak JOHOr. erk. boleh tak ? haha. sukati aku lah ! aku study kat johor apa. dari lah matrik dulu, matrik johor. & sekarang UTM skudai pulak. dekat johor kann ? heheh. kira lama jugak aku duduk johor ni. plus kampung pun dekat johor jugak. dekat segamat. ( hye orang segamat ! :)) haa. kira okay lah aku ngaku jadi anak johor kan. hihi. (teruk punya anak selangor ! ) :P

back to the title. nak tahu lebih lanjut pasal JOHO ni ? meh baca kat sini.

JOHO



kenapa laa selangor takde community platform macam ni ? ke dah ada ? & aku je yang tak pernah tawu ? (anggap takde je lah. haha) pernah la jugak aku join event JOHO ni. macam dekat sini. event dekat LOST MALAYA. sampai my friend, anies farouk, masuk blog JOHO ni untuk slot FESYEN GEREK. gambar yang ke-6. :) hihi. sorry bb aku promote kau sekejap. haha. best kot. tapi banyak lagi event lain yang aku tak berkesempatan nak pergi. :( takpe la. nanti balik JB boleh pergi lagi kan kann. :) hee.

soo, the conclusion is. err. takde conclusion. haha. apa lagi anak anak selangor. jom buat event macam ni nak ? haha. (ye ye je) :P ok lah. the conclusion is, aku bangga dapat merantau & belajar dekat JOHOR. :)


sila lah bangga orang JOHOR sekalian ! -.-'





handsome pakcik ni. bangga dia jadi komuniti johor. hehe

sumber gambar : GOOGLE.






suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D