Wednesday, January 11, 2012

kenangan yang pahit dan manis walaupun setahun sahaja kita bersama :')


aku rindu aten, ain & umi
aku rindu nak kacau aten sampai dia blushing.
aku rindu nak kacau ain sampai dia menjerit nyaring nyaring. 
aku rindu nak kacau umi sampai dia macam nak marah. 
aku rindu nak tengok umi kacau ain.
aku rindu nak tengok ain ngan umi gaduh.
aku rindu nak tanya soalan fizik kat ain.
aku rindu nak belajar sebelah meja dengan aten.
aku rindu nak dapat layanan first class dari umi bila aku demam.
aku rindu nak ajak aten teman aku makan.
aku rindu nak ajak aten teman aku pergi koop.
aku rindu nak ajak umi pergi basuh baju kat mesin tingkat atas.
aku rindu nak ajak umi pergi kacau siti, fara ngan nora kat bilik dorang. 
aku rindu nak tengok umi tidur sepanjang hari, study sepanjang malam. 
aku rindu nak makan dengan korang. 
aku rindu nak panggil umi, ommi yanti. hehe
aku rindu nak kacau aten dengan azhar (yeke ? lupa dah. hehe)
aku rindu nak kacau umi dengan irsyad. (eh ? haha)
aku rindu nak kacau ain dengan zaim (betul ke ? lupa dah ni. haha)
aku rindu nak dengar korang kacau aku dengan Mr. F aku. hee
aku rindu nak sambut birthday dengan korang (surprise birthday terindah :'))
aku rindu nak outing kat tangkak dengan korang.
aku rindu semua.
aku rindu setiap saat aku menjadi teman sebilik korang :')

hye korang. kalau nak tahu, dalam gambar atas tu, gambar rumet aku masa kat matrik dulu. matrik johor. 
aten, ain & umi. 

diorang saaaaaangat baik :') aku sangat beruntung dapat spent time setahun dengan diorang. memang aku takkan lupa setiap kenangan yang aku kecapi dengan dorang. hee. rindu nya ya allah :) 
sekarang ni, semua dah terpisah jauh. umi ke utara, Unimap, perlis. Ain plak dah ke India amek jurusan medic. padahal dia budak sains fizik kat matrik dulu. hehe. tapi antara kitorang bertiga, memang ain paling cemerlang. boleh belajar bio & fizik. hehe. aten plak, dah ke terengganu. negeri tumpah darah dia. hehe. aku  plak dah ke selatan sini. but still johor. haha. 

taktaw la kenapa tetiba teringat dorang. yang pasti, aku doakan korang semua berjaya okay :) tak kesah la sorang kat utara, sorang kat india & sorang kat pantai timur. walau jauh mana pun korang, tetap dekat kat hati ni :) 
with love
ex-roomate  tercinta :) 




suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

2 comments:

Unknown said...

mmg sweet memory dduk matrik dulu, hehe

miss farhah said...

kannn ? hehe. memang best :) kat matrik laa kenal kawan sebenar, kat sana jugak laa ramai jumpa teman hidup. ecewahh. haha