Thursday, March 1, 2012

Dakotakoti The Barbie Alive ! :O


assalamualaikum awak semua ! :)

harini sangat penat dan kelas yang membosan kan. sigh. teruk kan ? :P hehe. salah lecturer tu, membosankan. kahkah ! okay tak lawak. memang mengantuk plus lapar tadi. zzzzz

sebab tu la terhasil nya gambar ni. tehee :D buka wifi kat baby Ace, godek godek market, download camera app baru ; Lomo Camera. lepas siap download, terus try try snap. kekeke.

amboi jauh tersimpang dari tajuk betul mukaddimah aku tu. hee sorry :P

siapa pernah tengok barbie alive ? pernah tak pernah tak ? aku punnn tak pernah. haha. 
tapi tapi, ada seorang makhluk bumi ni caaaaaaaantik sangat ! memang macam patung barbie tu. percaya tak ? tak percaya sudah. cuba tengok ni :


haa see ? ! cute kan ? :) tak percaya jugak ? tengok lagi sini :


she's damn cute okay. no doubt. 


kaki panjang, dress up cantik, muka dah comel ala ala barbie doll. 



see ? comel je dia. kalau aku ni lelaki, tergugat habis dah iman ni. opss. hehe
but seriously she looks like a barbie doll. 

so korang mesti tertanya tanya siapa dia kan ? nak tahu pasal dia, baca SINI. aku malas nak story panjang panjang. kihkih. 

nak tengok lagi gambar dia yang lain ? boleh pergi kat official website dia : 


kalau korang still macam 'elehh tak caye la' , ' ala gambar edited je tu', ' tipu la dia ni '. 
baik korang tengok kat youtube. dia ada buat tutorial make up, dress up dan even hair do ! aku tengok viedeo tu pun terleka kejap. hihi. contoh tutorial make up yang dia buat : 

Kotakoti - Night Time Eye Makeup Tutorial


so, selamat meng-impress-kan diri korang dengan kecomelan dia. hihi. siapa rajin try la tutorial yang dia ajar tu. kalau korang dapat transform jadi barbie doll macam dia, inform me okayh. haha. 

okay byebye :)





suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

2 comments: