Wednesday, November 14, 2012

budak demam nak baking.

hai semorangggggggggggg. kita jumpa lagi harini. hewhew. 

sebelum aku start story pasal budak demam tu, meh nak wish sikit sempena harini. 


SALAM MAAL HIJRAH 1434H buat semua umat Islam :)

************
okay now get back to our story. hari Sabtu yang lepas (peram dulu cerita ni 4 hari) tetiba adik perempuan aku yang sorang ni (memang ada sorang pun) minta nak buat red velvet cupcakes. tak ke pelik bin ajaib tu. sah demam ! haha. 

so, kitorang pun  minta duit kat ayah, then nak pergi beli bahan wajib utk RV which is cream cheese. hee. kalau takde cream cheese(bahan untuk topping kek), memang tak complete la rasa RV tuuuu. hee. then, budak demam ni siap demand lagi nak cup yang comel comel tu -.- lepastu kena bebel ngan ayah. hahaha. 

so here it is. finally jadi laa RV cuppies hasil tangan adik gua. dengan berkat sifu dia ni, nasib baik menjadi rasa RV tu. as usual :) hee. 

tadaaaa ! 


comot nyewwwww. haha


kan dah cakap, nak cup yang comel comel jee. polka dot pink gitu -.-


nyummmm :* 

tahniah my lil sis, kerana lulus kali ini. muahaha ! 


okay ni laa my lil sis. eh jap, mana kakak mana adik ? tettt ! haha -.-

okbai. 






suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: