Thursday, May 12, 2011

dah berkurun rupa nya -.-'

semalam, dah tak tahu nak bukak apa kat internet ni, tiba tiba terfikir pasal myspace. yee, laman sosial yang dah lama kena tinggal tuu. haha. MYSPACE. dah lama gila tak bukak myspace. sampai lupa password, salah emel. bhahaha. tapi last last dapat jugak masuk. mana tak nya, sekarang dah layan facebook je. myspace telah di-anak-tirikan. kehkeh. friendster ? lagi laaa TAK. lagi lama tak bukak. -.-' bukan anak tiri dah, anak buangan terus dah kot. okay merepek. =.=''

masa dah bukak myspace tuu, terkejut beruk la kejap. tapi tak jadi beruk lagi la. im still human. hehe. sebab apa ? sebab.... myspace dah wajah baru rupanya. haha. kalau siapa yang dah tahu lama tu diam diam je la eh. :P aku baru tahu. sebab baru bukak. HAHA. neh tengok wajah baru myspace. dah takde kaler biru dah. dah tukar kaler dah.


myspace dah maju. muahaha


tengok status tu. dari tahun lepas lagi. haha.
*klik untuk kanta pembesar*


album album ku. but deleted already. kehkeh.

untuk pengetahuan semua, myspace saya belum tamat riwayat lagi. tapi mungkin satu hari nanti akan tutup jugak kot. mungkin. heheh. tapi yang pasti, saya dah malas nak layan myspace. sekarang semua layan facebook and twitter kan. tapi saya takde twitter pun. hehe. tapi kan, facebook pun dah makin bosan. -.-'

tapi tapi, untuk sesiapa yang still layan myspace, silakan. takde siapa yang mengahalang. :) sorry kalau ada yang tersinggung pasal entry ni. k bai.

suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: