Saturday, December 17, 2011

dinner ibarat exam -.-'

hye hye hello ! 
assalamualaikum :)
tengok tajuk tu mesti pelik kan. ada eh dinner disamakan dgn exam ? ada ! haha. dinner apa ? 
dinner kokurikulum yang aku amek. penampilan diri & etika sosial. ya, itu nama koQ aku sem ni. muahaha. and this dinner is part of our carry marks. 30%. banyak kot. that's why dinner ni aku ibaratkan macam exam. hoho. assignment before ni masa pergi lawatan kl haritu. (baca SINI )

nak tahu lagi kenapa dinner ni macam exam ? okay, firstly, our attire that night. dia nak tengok macam mana penampilan kita malam tu. ikut tema ke tak, kene dengan majlis ke tak. && kami perempuan diwajibkan memakai heels ! ohoho. majlis formal la katakan. wedges dia tak bagi pulak. sabar je. 

secondly, masa makan, ada beberapa orang penilai yg akan menilai semua students mengikut meja masing masing. penilai tu akan round kat semua students, perhati cara makan semua. :O wohoho. terketaq lutut ni masa nak makan taw. nak guna kutleri tu semua. haha. semua duk kepit kepit je takut terpelanting sudu ngan garfu. 

this dinner was held at Grand Paragon Hotel, JB. sama tempat dengan dinner course aku sem lepas. (baca SINI ) makanan dia semua not bad la. boleh tahan sedap. hehe. berbaloi laa rm30 aku semalam. 




nombor meja : 9

konon konon ayu leteww. padahal penat meng-cover masa makan. haha



favourite all the time : dessert. ngeheheh



nampak tak sticker oren tuuuu ? tertulis nya nama aku. haha. supaya senang penilai tu nak nilai semua students. 

kebaya biru ibu jahit :)

with maryam

puan siti nor azimah. lecturer kelas kami. bling bling gitu tudung nya. haha

me, yam & tyah

with syukriah. 


hamekkaw ! nak heels sgt kan. haha. nasib baik tak jadi cinderella malam tadi. hihi




haa ni la dia nama kat sticker tadi tu. rasa macam budak sekolah plak pakai tag nama. 

half an hour before majlis habis, tiba tiba ada pegawai tu umumkan 'masa anda dinilai telah tamat'. pheww ! satu kelegaan yg amat disitu ! haha. boleh makan puas puas da. bedal je semua sebelum habis majlis. hehe. 

kesimpulannya, naik bas masa balik terus bukak heels ! haha. sakit kaki i nyahhh. 
tu je okbai !

*siapa suka kereta  Volkswagen , atau ada kereta  Volkswagen  atau berangan-rangan nak beli kereta  Volkswagen , klik SINI !


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: