Friday, September 9, 2011

cuti 3 bulan buat apaa ?

akhirnyaa, setelah 3 bulan lebih berlemak lemak kat rumahku syurgaku, tiba lah masa untuk berangkat pulang ke tanah air. ecewahh. merepek. haha.

isnin ni bermula tahun kedua ku di UTM. harini hari last kat rumah. sebab petang ni nak balik segamat dulu, then ahad balik kolej. uhuk. malas gilaaaa. -..-
selama 3 bulan duduk rumah. of course laa kerja kan. takkan nak makan tidur je kat rumah. kesian la kat ibu. haha. ni, aku kerja dekat sini :



oh ni gambar meja kerja aku. eceh. hehe. dah kemas kemas dah time ni. sebab tuu kemas je. kalau tak, penuh kot meja tu. dengan work order (technician's report).



okay this picture is taken on my last day at teledynamics sdn bhd ( toshiba ). tetiba rindu plak weh. :') sob sob. bukan rindu dekat work order berlambak tuu, tapi rindu kat orang orang dalam department tuu. hehe. siapaa ? first of all, mesti laa Stella kan. my big boss dalam department tu. hehe. & yang lain lain. kak lyn, kak dzu, kak azie, kak ain, emy, krishna, feiling & sally see. hee. nampak tak nama tu ? semuaa 'kak' okayy. semestinyaa aku paling muda. haha.
last jumpa dorang masa time ni. uhuk. baik sangat dorang belanja buka puasa masa tuu. konon konon makan bersama for last time laa. :') hee. tapi last jumpa kak lyn masa time ni. haaaa im gonna miss them badly. take care kakak kakak semuaa ! :)

lagi lagi ? buat apaa eh masa cuti. hmm. takde ape sangat laa. ni haa hobi baru aku. cekidaut ! hehe.



felt craft. hee.



comel tak domo saya ? hee. :DD

Link
ni sarung mp3 abang. :)

selain tuu, kat sini pun hobi saya cuti ni. hehe

masa bulan ramadhan yang lepas, dapat jumpa budak budak kelas masa kat SEPINTAR dulu. hee. rindu korang. story nye kat sini.

besides that, dapat gather dengan budak budak skoleh rendah. haha. sekolah rendah kot. dulu tengok comel je. hingus hingusan lagi. haha. sekarang dah cantik, kacak & hensem semuaa la. hehe.



bebudak comel sekelas masa darjah 6. :)

okaylah, tu je kot yang boleh distory takat ni. kalau nak cerita semua memang tak sempat laa. ayah dah bising suruh kemas barang. muahaha.

bye bye klang, hye hye utm skudai. -.-'


suka entri saya ? sila la like ! hee terima kasih kerana sudi baca entri saya ! :D

No comments: